Reklamace
Reklamace zboží – NašeHračkářství.cz
Chceme, aby vše proběhlo rychle a bez starostí. Níže najdete jasný postup, kam zásilku poslat a co přiložit.
Adresa pro zaslání zásilek
Naše Hračkářství
Rychvaldská 191
735 53 Dolní Lutyně
Zobrazit na mapě
Telefon: +420 704 526 659
E-mail pro reklamace: reklamace@nasehrackarstvi.cz
Rychlý postup (co udělat)
- Zboží očistěte a odešlete bez provozních kapalin.
- Na balík uveďte naši adresu a vaše telefonní číslo (bez tel. čísla nás dopravce nemusí kontaktovat).
- Po odeslání prosím pošlete číslo zásilky a jméno dopravce na reklamace@nasehrackarstvi.cz.
- Do balíku vložte požadované podklady (viz níže).
Co přiložit k reklamaci
- Kopii dokladu o koupi (faktura/objednávka), případně jiný důkaz nákupu.
- Popis závady nebo důvod reklamace.
- Kontakty (telefon a e-mail).
- Adresu, kam máme zboží po vyřízení zaslat.
Poškozená zásilka od PPL
Pokud dorazí zásilka poškozená, je nutné reklamaci sepsat do 1 pracovního dne od převzetí na: https://www.ppl.cz/reklamace.
PPL následně balík vyzvedne — prosíme pečlivě zabalit, aby nedošlo k dalšímu poškození. Další vyřízení už řešíme my. Podle situace zašleme nový kus nebo vrátíme peníze.
Poškozená zásilka od České pošty
Po převzetí a zjištění poškození/úbytku obsahu lze reklamovat na kterékoli poště nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.
Zásilku předložte v původním stavu (včetně vnějšího i vnitřního balení) nebo tento stav hodnověrně doložte.